dimarts, 22 de març del 2016

EXCURSIÓ A BARCELONA

Els alumnes de 6è vam tancar el 2n trimestre amb una sortida molt especial.

A les 8 del matí ens vam trobar davant de l'escola per agafar l'autobús i marxar cap a Barcelona. Quan vam arribar vam anar directes a les Golondrines i allà vam fer una volta pel port i ens van explicar part de la seva història i el seu ús. Sabíeu que el nom de Golondrinas ve de Cuba...

Després de la volta vam esmorzar i vam anar cap al Museu d'Història de Catalunya, on dos guies estupendos ens van explicar de forma ràpida i clara part de la història del nostre país. Concretament, des de la prehistòria fins l'època de Guifré el Pelós. Vam poder moldre farina amb molins de pedra, sospesar àmfores gregues, vestir-nos com cavallers, pujar a sobre d'un cavall de l'època...
Amb tant de recorregut pel nostre passat vam agafar gana i vam anar a dinar per després visitar el Parlament de Catalunya.

En Sergi, el nostre guia va explicar-nos molts i molts detalls del parlament que desconeixíem, com per exemple que hi ha una sala de passos, just al darrera de la sala que veiem a la televisió, i que moltes vegades és en aquesta sala on s'arriben a acords. Mentre escoltàvem atents al nostre guia vam poder veure a la presidenta del Parlament de Catalunya, la Carme Forcadell, i molt amablement es va apropar i es va fer una fotografia amb nosaltres.

Cliqueu aquí si voleu veure més fotos.